Hoe werken wij

SlotenmakerSnel biedt nagenoeg een landelijke dekking. In elke regio hebben wij een slotenmaker beschikbaar die u van dienst kan zijn. Wij zijn 24/7 bereikbaar om u te helpen bij buitensluitingen en defecten aan hang- en sluitwerk. In eerste instantie plannen wij deze afspraken in voor ons eigen personeel. Wanneer ons eigen personeel niet toereikend is, zijn wij genoodzaakt om vaste zzp’ers in te schakelen om u altijd van dienst te kunnen zijn. In deze situatie treedt SlotenmakerSnel op als intermediair.

Wanneer wij samenwerking aangaan met een zzp’er stellen wij de volgende eisen op:
Hiernaast controleren wij steekproefsgewijs de uitgevoerde opdrachten van de zzp’ers.
Met deze zzp’ers hebben wij vaste afspraken gemaakt over hoe de dienstverlening moet verlopen. Deze zijn als volgt:

Bij SlotenmakerSnel bedragen de voorrijkosten 35 euro exclusief de BTW. Hierbij zal de monteur voor komen rijden en het totaalbedrag vooraf met u bespreken. U heeft altijd de keuze om af te zien van de opdracht nadat de prijzen vooraf besproken zijn. In deze situatie betaalt u enkel de hierboven genoemde voorrijkosten. Wanneer u akkoord gaat met de besproken prijs voor de dienstverlening, gaat u een overeenkomst aan. Door het ondertekenen van de factuur of het betalen hiervan, bent u akkoord gegaan met de prijzen en werkzaamheden.

 

Houd er altijd rekening mee dat prijzen kunnen afwijken door een verschil in model- en maatvoering van hang- en sluitwerk. Er zijn situaties waarbij de monteur eerst de deur dient te openen om de model- en maatvoering te kunnen bepalen. Mocht hierbij bijvoorbeeld het slot vervangen dienen te worden, dan zal de monteur ook het totaalbedrag vooraf met u bespreken, nadat de deur geopend is.

In eerste instantie dient u alle vragen en opmerkingen te bespreken met de desbetreffende monteur. Wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening van SlotenmakerSnel dient u deze altijd per e-mail, inclusief een kopie van de factuur, te versturen naar info@slotenmakersnel.nl. Klachten worden niet telefonisch behandeld. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie per e-mail. 

Klachten

Heeft u een klacht over de uitgevoerde werkzaamheden?

Stuurt u dan altijd een e-mail met de foto van de factuur naar info@slotenmakersnel.nl. Uw klacht wordt dan in behandeling genomen en u ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Houdt u er rekening mee dat u altijd door de monteur zal worden teruggebeld. Deze zal u informeren over de vervolgstappen voor de oplossing.

 

Heeft u een klacht over de prijs?

Ook hierbij dient u eerst een e-mail met een foto van de factuur te sturen naar info@slotenmakersnel.nl. Uw klacht wordt dan in behandeling genomen en u ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Let er wel op dat u zelf verantwoordelijk bent voor de betaling. Bent u het oneens over de prijs? Dan dient u dat aan te geven bij de desbetreffende monteur. Mocht u hierna geen gebruik willen maken van de dienst, dan betaalt u enkel 35 euro exclusief de BTW.

 

Wij behandelen klachten niet telefonisch, uitsluitend per e-mail.